
Магнітоли та акустика Kenwood — баланс якості, ціни та функціоналу від японських майстрів
Kenwood — досить відома марка автомобільної аудіо продукції родом з Японії. Країні, яка зіткнулася з наслідками війни, було не до розваг. Але всі хотіли бути в курсі світових подій та слухати новини. Саме з радіоприймачів почалося становлення сімейного бренду. У грудні 1946 року три брата Касуга зареєстрували Kasuga Electric Wireless Corporation — попередника сучасної компанії Kenwood.
Міжнародний успіх: «Kenwood Electronics»
Дуже швидко компанія посіла провідні позиції з виробництва та продажів електроприладів в країні. Постійний розвиток, наукомістке виробництво, новаторські рішення зробили бренд відомим на японському ринку. У 60-х компанія змінює назву на «Trio Electronics» та робить перші кроки для виходу на міжнародну арену. Можна сміливо сказати, що стратегія мала успіх на 100%: творці зареєстрували Kenwood Electronics, Inc. в Лос-Анджелесі та стали першою японською компанією в США, що працює під власним ім'ям. В цей же час з'являються великі дочірні філії у багатьох країнах Європи, а також в Канаді, Австралії, Сінгапурі.
Проривні 70-ті
Десятиліття з 1970 по 1980 стало кращим періодом в історії компанії. Збільшувалися продажі, а разом з ними — прибуток та вартість акцій. Не зменшувались і темпи розробок: Kenwood радувала споживачів технологічними новинками. Під її керівництвом був випущений перший підсилювач з багатокаскадними джерелами живлення та перший РК-дисплей.
Гроші, визнання, численні професійні нагороди — все це створювало сприятливі умови для розширення сегментів, в яких Kenwood ставала беззастережним лідером.
Автомагнітоли Kenwood — інноваційні рішення
На початку 80-х бренд дістає любов автомобілістів, випустивши касетний ресивер з автоматичним шумоприглушенням. Наступні продукти тільки підтверджують високу планку, яку Kenwood поставила перед конкурентами: перший відеомагнітофон, CD-плеєр, мобільна радіостанція. Однак справжньою «родзинкою» стала знімна автомагнітола — апарат з «захистом від крадіжок», який можна було просто забрати з собою. Сьогодні автомагнітоли Kenwood залишаються одними з флагманів на ринку головних пристроїв, з прямими поставками на український ринок від інтернет-магазину «АвтоАудіоЦентр».
Новий етап в розробці автомобільної акустики Kenwood
Незважаючи на те, що подальший розвиток технологічної галузі відбувався стрімко, компанії вдалося витримати жорстку конкуренцію та залишитися на плаву. Бренд шукав шляхи трансформації, впроваджував нові маркетингові та дизайнерські ідеї. У жовтні 2008 року компанія Kenwood об'єдналася з компанією JVC, щоб утримати позиції на міжнародному ринку та протистояти великим ТехноГігантам.Сьогодні автомобільна акустика Кенвуд -— запорука високої якості, стильного дизайну та збалансованого звучання. Завдяки просунутому функціоналу та новаторським рішенням бренд не тільки залишається лідером в сегменті аудіоапаратури, але і задає тренди в світовому розвитку автозвуку за доступною ціною.