
Про компанію JVC – століття успіху та довіри в побуті та поїздках
JVC традиційно залишається одним з ключових гравців на сучасному ринку автомобільної електроніки. Створене в 1926 р. дочірнє підприємство Victor Talking Machine Co. пройшло дійсно вражаючий шлях розвитку. Під управлінням американського менеджера Бена Гарднера спочатку велася активна робота з виробництва променевих трубок та радіодеталей. Основний акцент на перших порах припадав на ринок США. Однак Японія змогла запропонувати більш низькі витрати на податки та заробітну плату. Такий переїзд дозволив компанії запропонувати провідні зарплати в Японії, зумівши залучити до своїх лав провідних експертів галузі.
Стрімкий розвиток бренду в 30-х роках
Виробник завжди славився своїм прагненням до розвитку, регулярними інвестиціями в підготовку нових технологій. Особливо вражаючий прогрес припав на 1930-ті роки, з появою виробництва в Йокогамі та стартом випуску грамплатівок і програвачів. Прибутки виявилися рекордними, що дозволило інвестувати гроші в ринок радіоприймачів. У 37-му році на ринку з'являється супергетеродинний приймач нового покоління. Триває комплекс досліджень компаній з різних напрямків реклами та телекомунікацій. У 1939 р. на ринку з'являється перший телевізор під брендом JVC.
Різноманітність аудіо- та відеотехнологій JVC
Особлива увага в роботі компанії традиційно приділяється напрямку телебачення. Завдяки авторським дослідженням в індустрії звукозапису досягнуті прогресивні стандарти галузі. 1953 рік датований появою LP-грамплатівки – довгограючого формату від JVC.
Компанія завдяки розвитку аудіотехнологій стала і розробником першої повноцінної стереосистеми. Один з найбільш вдалих проектів – двоголовий відеомагнітофон, що з'явився в 1959 р. Компактні розміри та фірмова надійність зробили рішення компанії доречним варіантом для побутових завдань.
Завдяки масштабній рекламній кампанії бренд набув широкого визнання у всьому світі, з виходом на ринки Америки, Китаю та Європи. За рахунок величезного інтересу до проблем відеозапису вже в 1971 р. вдалося підготувати перший професійний відеомагнітофон на касетах.
Відкритість світу в діяльності JVC
Один з головних показників в діяльності компанії – регулярна участь в міжнародних конференціях та виставках. Компанія регулярно фінансує ведучі заходи – джазові фестивалі, є спонсором чемпіонату світу з футболу. Результатом довіри до бренду стали регулярні інвестиції в розвиток функціоналу та фірмових технологій, які вже сьогодні міцно увійшли в світ нашого побуту та комфортних поїздок.
Автомобільні магнітоли JVC – класика досконалості
У сучасній практиці виробника пріоритет відводиться випуску надійних та функціональних головних пристроїв. Кілька рівнів контролю якості, фірмові компоненти та досконалість відтворення улюблених композицій завдяки десятиліттям досвіду виробника. «АвтоАудіоЦентр» пропонує купити автомагнітолу JVC завдяки прямим поставкам від виробника, з консультаціями та персональним підбором функціоналу під завдання власника.
Автоакустика JVC – нові стандарти звучання
Все більше уваги виробник продовжує приділяти розвитку якісного, збалансованого автозвуку. Таким прикладом стає автомобільна акустика JVC, яка стає доступним рішенням для ефективної, якісної заміни штатного обладнання. Гнучкий вибір рішень під специфіку своїх завдань, типорозміри та виділений бюджет.