Концерн Blaupunkt почав свою найбагатшу історію в Берліні в далекому 1923-му році. В ті часи компанія виходила на ринок під назвою Ideal, маючи основну спеціалізацію – навушники. Працюючи у вузькому сегменті, німецькі інженери змогли привернути увагу покупців та інвесторів завдяки педантичному відношенню до якості збирання та звучання своєї продукції.
Тому бренд отримав необхідні імпульси й ресурси для розширення, виходу на інші перспективні ринки. Та вже в 1938 році він отримав свою актуальну назву Blaupunkt, почавши спеціалізуватися на широкій лінійці аудіо- й відеотехніки для автомобілів і побуту.
Відомі партнери, клієнти та власники – підтвердження репутації Blaupunkt
На кожному етапі розвитку компанії неодмінними партнерами буди відомі концерни. Згадати хоча б Robert Bosch AG – бренд, у власності якого компанія Блаупункт перебувала з 30-х років до кінця XX століття. Компанія була офіційним партнером Mercedes та інших автомобільних концернів в межах ексклюзивних угод щодо постачань аудіотехніки.
Новаторські рішення й запатентовані відкриття Blaupunkt
У 1932 році інженери компанії створили перший радіопристрій для автомобіля. Громіздка система займала 10 літрів салону, працюючи на довгих і середніх хвилях. Та й під час руху пристрій абсолютно не працював. Над дахом розміщувалася не антена, а класичний дріт.
Було розроблено ще й дистанційний пристрій для перемикання сили та хвилі звуку на кермі. Але ж вартість новинки сягала третини ціни самого автомобіля.
Згодом з’являлися більш успішні й популярні новинки та рішення. Переконайтеся самі:
- Перше радіо в УКХ діапазоні;
- Перше автомобільне радіо зі стереозвуком;
- Прототип навігатора;
- Перша автомобільна магнітола з касетником;
- Надсилання голосових повідомлень під час руху.
Захід легендарної історії – компанія Blaupunkt не пережила конкуренцію з Китаю
На початку 21 століття конкуренція з боку китайських виробників дешевих аналогів призвела до серйозних збитків компанії. Тому концерн Bosch-Siemens змушений був продати компанію у 2008 році. Спроби відродити бренд з багатющою історією робив вже новий власник – Aurelius AG. Але зроблені кроки не принесли результатів. Перенесення виробництв, продаж майна та скорочення штату так і не дозволили бренду вийти на достатній рівень прибутку для продовження роботи. Компанія була ліквідована у 2016 році, а кращі автомобільні підсилювачі Blaupunkt поки що доступні для покупки в лінійці «АвтоАудіоЦентру».