
JBL — американська корпорація, що входить до складу об'єднання «Harman International Industries», яка почала виробництво фірмового автозвуку в 1946 році, коли засновник Джеймс Буллоу Ленсінг заклав міцний фундаментальний еталон якості для акустичних систем високого класу. На даний момент існує кілька підрозділів компанії, кожен з яких здійснює виробництво аудіосистем для різних сегментів споживання.
Перший підрозділ «JBL Consumer» пропонує користувачам справжню флагманську якість аудіосистем для домашнього користування, другий — «JBL Professional» надає ринку професійну акустику для студійного запису, концертів, ді-джеїв та інших потреб ринку.
Спочатку інженер та засновник компанії Джеймс Ленсінг сконструював серію динамічних головок та відповідних компонентів для акустичних систем, які через деякий час знайшли нечувану популярність як в домашньому використанні, так і в кінотеатрах, де була необхідна якісна і повноцінна акустика. Джеймс також розробив легендарний гучномовець D130, який понад 50 років залишався незмінним атрибутом у публічних ораторів.
Після того як засновник JBL пішов з життя, за штурвал компанії встав Біллі Томас, який був на той момент віце-президентом корпорації. Він виявився куди-більш заповзятливим бізнесменом ніж Джеймс Ленсінг, і за два десятки років вивів компанію зі збиткового підприємства в світові лідери автозвуку, акустика якого стала затребуваною на ринку і отримала репутацію високоякісного представника фірмового звуку.
У 1969 році Білл Томас уклав угоду про продаж JBL, і тепер компанія перейшла під управління Сіднея Хармана. З цього моменту JBL стала справжнім народним брендом, акустичні системи якого стали найбільш продаваними у світі. На даний момент компанія славиться найкращим автозвуком, а особливо моделями: JBL S2-1024, JBL Club 6520 і GTR-1001, які стали справжнім відкриттям для сучасних автолюбителів. З 1980 року компанія тотально заволоділа світовим ринком звуку, випустивши легендарну модель акустики JBL L-100 і JBL 4312.
Після переїзду корпорації в Нортридж, JBL почала застосовувати особливі звукопоглинальні спеціалізовані приміщення, в яких проводяться стрес-тести акустичних систем, динаміків та інших продуктів компанії. Наступні двадцять років американський флагман автозвуку сконцентрував свою увагу на виробництві товарів для сучасного споживчого ринку, зробивши серію акустики «Northridge».